Enterprise Service Management: Kezeld egy rendszerben a munkavállalóid és ügyfeleid kéréseit hatékonyan

Enterprise Service Management, Külső-Belső ügyfelek kezelése, Hatékony kollaboráció

October 26, 2023

Enterprise Service Management: Kezeld egy rendszerben a munkavállalóid és ügyfeleid kéréseit hatékonyan. 👩‍💻

KEZDÉS: a megszokottól eltérően, 16 óra!


Mit is jelent ez? Az ügyfélélmény kulcsfontosságú a vállalkozások számára. A belső ügyfelek elégedettsége szorosan összefügg a vállalkozás sikerével. Amikor a munkatársak elégedettek és hatékonyak, az hatással van a külső ügyfelek elégedettségére is.


Október 26-án szeretnénk bemutatni nektek, hogyan is segít ebben a Jira Service Management, hogyan kezelheted egy kalap alatt külső és belső ügyfeleid igényeit.

A META-INF történelmében először számíthattok egy módszertani előadásra, ahol már másnaptól hasznosítható tippeket kaptok az ország egyik ITIL masterétől. Illetve hozunk számotokra META-INF ügyfélsztorikat is, hogy közelről láthassátok hogy is működik ez, hogyan lett része az IT stratégiájuknak a Jira Service Management.

Az estét a megszokott melegszendviccsel és 1-2 itallal fejezzük be. 🍻

👉Kell egy kis inspiráció? Merülj el az eddigi Magyar Atlassian Meetupok legjobb pillanataiban.

Tervezett program:

15:30 - 16:00
Regisztráció

16:00 - 16:10 Üdvözlés
🎤 Gáspár Attila - META-INF

16:10 - 16:30 Fekete öves szolgáltatásmenedzsment - Módszertani előadás
🎤 Nagy Zoltán - ITIL Master, ExperienceIT Csoport
💬 “A GDP 80%-a ma már szolgáltatás: az ügyfelek az eszközök megvásárlása és birtoklása helyett mérhető eredményeket várnak, az
értékesítők helyett a partneri együttműködést keresik. A vállalaton belüli informatikai szolgáltatók sem kivételek: a belső ügyfelek
elégedetlensége folyamatos konfliktusokhoz, shadow IT-hoz vagy kiszervezéshez vezethet. Mitől lesz a külső ügyfél hosszú távon
lojális a szolgáltatóhoz, és mitől lesz elégedett a belső ügyfél?”

16:30 - 16:50 JSM mint „minőségbiztosítási rendszer” egy HR Szolgáltató Munkaügyi folyamataiban - Customer Story
🎤 Nyaka Gergely - HR rent Kft - Külföldi Üzletágvezető

16:50 - 17:20 🍻Networking szünet🍻

17:20 - 17:40 Jirát mindenkinek! - Customer story
🎤 Fehér Gergely - Director, SwS Operations and Delivery - Graphisoft
💬 Bemutatja azt az utat, hogy hogyan jutottak el a Jira és Confluence bevezetésétől, hogy mára már gyakorlatilag a teljes cég
használja. Milyen problémákba ütköztek a skálázódás során, hogyan lehetett volna ezeket elkerülni?
Milyen jövőbeni terveik vannak a különböző területeken már bevezetett illetve most bevezetendő JSM megoldások
egységesítéséről, bővítéséről.

17:40 - 17:50 ACNC - UX kutatás, eredmények jövőbeni tervek - Termék
🎤 Sipka Fruzsina - META-INF

17:50 - 18:10 Több okunk is van ünnepelni
🎤 Gáspár Attila, Hegyi Tibor META-INF
💬 Immár jubileumi 25. alkalommal szerveztük meg a Magyar Atlassian közösség találkozóját. Emellett pedig ismét fontos Atlassian
mérföldkő teljesítését tudhatjuk magunk mögött az ITSM specializáció megszerzésével

18:10 🍻Networking, zárás🍻
🥪 Kötetlen beszélgetés melegszendvics és sör mellett előadóinkkal, szakértőinkkel és a többi résztvevővel

Várunk szeretettel!
A META-INF csapata

Enterprise Service Management: Kezeld egy rendszerben a munkavállalóid és ügyfeleid kéréseit hatékonyan. 👩‍💻

KEZDÉS: a megszokottól eltérően, 16 óra!


Mit is jelent ez? Az ügyfélélmény kulcsfontosságú a vállalkozások számára. A belső ügyfelek elégedettsége szorosan összefügg a vállalkozás sikerével. Amikor a munkatársak elégedettek és hatékonyak, az hatással van a külső ügyfelek elégedettségére is.


Október 26-án szeretnénk bemutatni nektek, hogyan is segít ebben a Jira Service Management, hogyan kezelheted egy kalap alatt külső és belső ügyfeleid igényeit.

A META-INF történelmében először számíthattok egy módszertani előadásra, ahol már másnaptól hasznosítható tippeket kaptok az ország egyik ITIL masterétől. Illetve hozunk számotokra META-INF ügyfélsztorikat is, hogy közelről láthassátok hogy is működik ez, hogyan lett része az IT stratégiájuknak a Jira Service Management.

Az estét a megszokott melegszendviccsel és 1-2 itallal fejezzük be. 🍻

👉Kell egy kis inspiráció? Merülj el az eddigi Magyar Atlassian Meetupok legjobb pillanataiban.

Tervezett program:

15:30 - 16:00
Regisztráció

16:00 - 16:10 Üdvözlés
🎤 Gáspár Attila - META-INF

16:10 - 16:30 Fekete öves szolgáltatásmenedzsment - Módszertani előadás
🎤 Nagy Zoltán - ITIL Master, ExperienceIT Csoport
💬 “A GDP 80%-a ma már szolgáltatás: az ügyfelek az eszközök megvásárlása és birtoklása helyett mérhető eredményeket várnak, az
értékesítők helyett a partneri együttműködést keresik. A vállalaton belüli informatikai szolgáltatók sem kivételek: a belső ügyfelek
elégedetlensége folyamatos konfliktusokhoz, shadow IT-hoz vagy kiszervezéshez vezethet. Mitől lesz a külső ügyfél hosszú távon
lojális a szolgáltatóhoz, és mitől lesz elégedett a belső ügyfél?”

16:30 - 16:50 JSM mint „minőségbiztosítási rendszer” egy HR Szolgáltató Munkaügyi folyamataiban - Customer Story
🎤 Nyaka Gergely - HR rent Kft - Külföldi Üzletágvezető

16:50 - 17:20 🍻Networking szünet🍻

17:20 - 17:40 Jirát mindenkinek! - Customer story
🎤 Fehér Gergely - Director, SwS Operations and Delivery - Graphisoft
💬 Bemutatja azt az utat, hogy hogyan jutottak el a Jira és Confluence bevezetésétől, hogy mára már gyakorlatilag a teljes cég
használja. Milyen problémákba ütköztek a skálázódás során, hogyan lehetett volna ezeket elkerülni?
Milyen jövőbeni terveik vannak a különböző területeken már bevezetett illetve most bevezetendő JSM megoldások
egységesítéséről, bővítéséről.

17:40 - 17:50 ACNC - UX kutatás, eredmények jövőbeni tervek - Termék
🎤 Sipka Fruzsina - META-INF

17:50 - 18:10 Több okunk is van ünnepelni
🎤 Gáspár Attila, Hegyi Tibor META-INF
💬 Immár jubileumi 25. alkalommal szerveztük meg a Magyar Atlassian közösség találkozóját. Emellett pedig ismét fontos Atlassian
mérföldkő teljesítését tudhatjuk magunk mögött az ITSM specializáció megszerzésével

18:10 🍻Networking, zárás🍻
🥪 Kötetlen beszélgetés melegszendvics és sör mellett előadóinkkal, szakértőinkkel és a többi résztvevővel

Várunk szeretettel!
A META-INF csapata

Registration

Presenter(s)

Attila Gáspár
co-CEO
Fruzsina Sipka
Marketing & UX Design
Gergely Nyaka
Foreign Business Manager
Gergely Fehér
Director, SwS Operations and Delivery
Zoltán Nagy
ITIL Master

Event Gallery

No items found.

Enterprise Service Management: Kezeld egy rendszerben a munkavállalóid és ügyfeleid kéréseit hatékonyan

Enterprise Service Management, Külső-Belső ügyfelek kezelése, Hatékony kollaboráció

October 26, 2023

Enterprise Service Management: Kezeld egy rendszerben a munkavállalóid és ügyfeleid kéréseit hatékonyan. 👩‍💻

KEZDÉS: a megszokottól eltérően, 16 óra!


Mit is jelent ez? Az ügyfélélmény kulcsfontosságú a vállalkozások számára. A belső ügyfelek elégedettsége szorosan összefügg a vállalkozás sikerével. Amikor a munkatársak elégedettek és hatékonyak, az hatással van a külső ügyfelek elégedettségére is.


Október 26-án szeretnénk bemutatni nektek, hogyan is segít ebben a Jira Service Management, hogyan kezelheted egy kalap alatt külső és belső ügyfeleid igényeit.

A META-INF történelmében először számíthattok egy módszertani előadásra, ahol már másnaptól hasznosítható tippeket kaptok az ország egyik ITIL masterétől. Illetve hozunk számotokra META-INF ügyfélsztorikat is, hogy közelről láthassátok hogy is működik ez, hogyan lett része az IT stratégiájuknak a Jira Service Management.

Az estét a megszokott melegszendviccsel és 1-2 itallal fejezzük be. 🍻

👉Kell egy kis inspiráció? Merülj el az eddigi Magyar Atlassian Meetupok legjobb pillanataiban.

Tervezett program:

15:30 - 16:00
Regisztráció

16:00 - 16:10 Üdvözlés
🎤 Gáspár Attila - META-INF

16:10 - 16:30 Fekete öves szolgáltatásmenedzsment - Módszertani előadás
🎤 Nagy Zoltán - ITIL Master, ExperienceIT Csoport
💬 “A GDP 80%-a ma már szolgáltatás: az ügyfelek az eszközök megvásárlása és birtoklása helyett mérhető eredményeket várnak, az
értékesítők helyett a partneri együttműködést keresik. A vállalaton belüli informatikai szolgáltatók sem kivételek: a belső ügyfelek
elégedetlensége folyamatos konfliktusokhoz, shadow IT-hoz vagy kiszervezéshez vezethet. Mitől lesz a külső ügyfél hosszú távon
lojális a szolgáltatóhoz, és mitől lesz elégedett a belső ügyfél?”

16:30 - 16:50 JSM mint „minőségbiztosítási rendszer” egy HR Szolgáltató Munkaügyi folyamataiban - Customer Story
🎤 Nyaka Gergely - HR rent Kft - Külföldi Üzletágvezető

16:50 - 17:20 🍻Networking szünet🍻

17:20 - 17:40 Jirát mindenkinek! - Customer story
🎤 Fehér Gergely - Director, SwS Operations and Delivery - Graphisoft
💬 Bemutatja azt az utat, hogy hogyan jutottak el a Jira és Confluence bevezetésétől, hogy mára már gyakorlatilag a teljes cég
használja. Milyen problémákba ütköztek a skálázódás során, hogyan lehetett volna ezeket elkerülni?
Milyen jövőbeni terveik vannak a különböző területeken már bevezetett illetve most bevezetendő JSM megoldások
egységesítéséről, bővítéséről.

17:40 - 17:50 ACNC - UX kutatás, eredmények jövőbeni tervek - Termék
🎤 Sipka Fruzsina - META-INF

17:50 - 18:10 Több okunk is van ünnepelni
🎤 Gáspár Attila, Hegyi Tibor META-INF
💬 Immár jubileumi 25. alkalommal szerveztük meg a Magyar Atlassian közösség találkozóját. Emellett pedig ismét fontos Atlassian
mérföldkő teljesítését tudhatjuk magunk mögött az ITSM specializáció megszerzésével

18:10 🍻Networking, zárás🍻
🥪 Kötetlen beszélgetés melegszendvics és sör mellett előadóinkkal, szakértőinkkel és a többi résztvevővel

Várunk szeretettel!
A META-INF csapata

Enterprise Service Management: Kezeld egy rendszerben a munkavállalóid és ügyfeleid kéréseit hatékonyan. 👩‍💻

KEZDÉS: a megszokottól eltérően, 16 óra!


Mit is jelent ez? Az ügyfélélmény kulcsfontosságú a vállalkozások számára. A belső ügyfelek elégedettsége szorosan összefügg a vállalkozás sikerével. Amikor a munkatársak elégedettek és hatékonyak, az hatással van a külső ügyfelek elégedettségére is.


Október 26-án szeretnénk bemutatni nektek, hogyan is segít ebben a Jira Service Management, hogyan kezelheted egy kalap alatt külső és belső ügyfeleid igényeit.

A META-INF történelmében először számíthattok egy módszertani előadásra, ahol már másnaptól hasznosítható tippeket kaptok az ország egyik ITIL masterétől. Illetve hozunk számotokra META-INF ügyfélsztorikat is, hogy közelről láthassátok hogy is működik ez, hogyan lett része az IT stratégiájuknak a Jira Service Management.

Az estét a megszokott melegszendviccsel és 1-2 itallal fejezzük be. 🍻

👉Kell egy kis inspiráció? Merülj el az eddigi Magyar Atlassian Meetupok legjobb pillanataiban.

Tervezett program:

15:30 - 16:00
Regisztráció

16:00 - 16:10 Üdvözlés
🎤 Gáspár Attila - META-INF

16:10 - 16:30 Fekete öves szolgáltatásmenedzsment - Módszertani előadás
🎤 Nagy Zoltán - ITIL Master, ExperienceIT Csoport
💬 “A GDP 80%-a ma már szolgáltatás: az ügyfelek az eszközök megvásárlása és birtoklása helyett mérhető eredményeket várnak, az
értékesítők helyett a partneri együttműködést keresik. A vállalaton belüli informatikai szolgáltatók sem kivételek: a belső ügyfelek
elégedetlensége folyamatos konfliktusokhoz, shadow IT-hoz vagy kiszervezéshez vezethet. Mitől lesz a külső ügyfél hosszú távon
lojális a szolgáltatóhoz, és mitől lesz elégedett a belső ügyfél?”

16:30 - 16:50 JSM mint „minőségbiztosítási rendszer” egy HR Szolgáltató Munkaügyi folyamataiban - Customer Story
🎤 Nyaka Gergely - HR rent Kft - Külföldi Üzletágvezető

16:50 - 17:20 🍻Networking szünet🍻

17:20 - 17:40 Jirát mindenkinek! - Customer story
🎤 Fehér Gergely - Director, SwS Operations and Delivery - Graphisoft
💬 Bemutatja azt az utat, hogy hogyan jutottak el a Jira és Confluence bevezetésétől, hogy mára már gyakorlatilag a teljes cég
használja. Milyen problémákba ütköztek a skálázódás során, hogyan lehetett volna ezeket elkerülni?
Milyen jövőbeni terveik vannak a különböző területeken már bevezetett illetve most bevezetendő JSM megoldások
egységesítéséről, bővítéséről.

17:40 - 17:50 ACNC - UX kutatás, eredmények jövőbeni tervek - Termék
🎤 Sipka Fruzsina - META-INF

17:50 - 18:10 Több okunk is van ünnepelni
🎤 Gáspár Attila, Hegyi Tibor META-INF
💬 Immár jubileumi 25. alkalommal szerveztük meg a Magyar Atlassian közösség találkozóját. Emellett pedig ismét fontos Atlassian
mérföldkő teljesítését tudhatjuk magunk mögött az ITSM specializáció megszerzésével

18:10 🍻Networking, zárás🍻
🥪 Kötetlen beszélgetés melegszendvics és sör mellett előadóinkkal, szakértőinkkel és a többi résztvevővel

Várunk szeretettel!
A META-INF csapata

Regisztráció

Előadó(k)

Gáspár Attila
co-CEO
Sipka Fruzsina
Marketing & UX Design
Nyaka Gergely
Foreign Business Manager
Fehér Gergely
Director, SwS Operations and Delivery
Nagy Zoltán
ITIL Master

Event Gallery

No items found.